Dag 1

Idag så va det första dagen på Tiopepe.
Jag kom dit vid 10.20 och mötte då upp av en slump 2 andra tjejer som oxå skulle praoa där.
Det var även 2 andra killar som skulle praoa där också men dom stod i köket.
Vi började med att fixa kläder som vi skulle ha på oss.. bilder kommer nog imorgon.
Sen gick jag ner till köket där jag la upp massa kakor på ett fat.
Jag och de andra tjejerna fick stå en stund i baren och så städade vi av barkylen också.
Efter som jag va lite mer social än de andra och höll mig framme fick jag även vara ute och plocka in disk, hälla upp drinkar och ta fram mat mm.
Sen fick jag välja lite mat och det blev dagenspasta för mig. Supergott!
Slutade klockan 15.
Jätte trevlig personal. Jag längtar redan tills imorgon !


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt..

2009-11-16 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0