Dag 3

Chacha!
Dag tre idag då. Pappa kom hem och hämtade mig sen åkte vi in till Tiopepe.
Jag började med att lägga upp dagens kaka idag igen och hämtade även lite is.
Det är rätt intressant att se hur folk fyller på en resturang. Klockan 11 är det runt tre-sex pers i resturangen och vid kvart över 12 kommer allt folk. Jag började med att gå ut med lite drickor och göra några lättöl osv. sen va det dags att bära undan disken. Sen har jag även serverat rätt mycket mat idag.
Vid klockan 2 åt vi. Det blev en kyckling med fyllning och potatis och rövinsås för mig, mycket gott. :D
Sen började jag duka upp borden inför kvällen. Fick även ta min första beställning idag! Sjukt kul!
Sen har jag även blivit erbjuden ett jobb som jag självklart tacka ja till.
Imorgon praktiserar jag eftermiddags&kvällspasset jag börjar kl.16 så en låååång sovmorgon för mig.
Ha det gött!

Och Annika, om man blir erbjuden ett jobb borde man väl få MVG i praktik? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0