Spöke?

Nu har jag sminkat mig och jag är klar inför kvällens rush.

Igår hände det en sak i resturangen som förvirrade mig nått sjukt!
Jag gick omkring och flyttade in stolarna intill borden, så gick jag ut i uterummet och puttade in en stol som stod långt utanför bordet. Sen serverade jag lite och sånt, sen när jag stod framme vid kassan så tittade jag ut i uterummet och då stod den stolen jag hade puttat in lika långt ifrån bordet igen. Jag blev så jävla rädd eller?
jag gick och puttade tillbaka den igen och försökte komma på en lösning på varför den va ute.
Jag funderade länge och tänkte, bordet va inte dukat till några gärster så där kunde inte nån satt sig, och varför skulle nån dra ut den stolen utan anledning när det inte hade kommit några nya gäster på ett tag.
Jag fattar inte! Det enda som kan vara är ett spöke!
Sen på kvällen så gick jag omkring och väntade på att stolen skulle ut igen men det gjorde den aldrig...
Vi får se vad som händer ikv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0